Logotyp jako součást firemní identity

Logotyp je tím, čím se společnost prezentuje svým klientům a partnerům na vizitkách, webové stránce, tiskovinách a jiných médiích.

Je to jedna z nejdůležitějších součástí firemní identity. Je to prvek, podle kterého si vás klienti zapamatují a budou vás podle něj odlišovat od konkurence. Bude-li vaše firma mít své logo charakteristické a nezaměnitelné, pak máte v rukou silnou marketingovou zbraň.

Jak poznáte kvalitní logo

  • Originalita – vaše logo by mělo být unikátní. Nemělo by být podobné žádnému existujícímu logo a určitě by z žádného jiného loga nemělo vycházet.
  • Zaměření – logo by mělo odpovídat zaměření vaší firmy a z oblasti vašeho podnikání. Musí u klientů asociovat důvěru ve značku a být dobře zapamatovatelné.
  • Forma – provedení loga by mělo být takové, aby jako jeden celek fungovalo. Není důležité, zda se bude skládat jenom z nápisu a nebo grafického znaku.
  • Provedení – logo by klient měl mít dostupné v několika provedeních, aby měl více variant použitelných pro různé potřeby. Jiná varianta loga se hodí pro sociální sítě, vizitky, favicon a další.

 

Navrhneme vám logo na míru

V silném konkurenčním prostředí je kvalitní logo to, co vás odliší od vaší konkurence. Každý potencionální zákazník či obchodní partner si bude vybírat podle kvality nabízených služeb a vašich referencí. Často ale také klienti přihlížejí k dalším faktorům, jako jsou například vzhled webových stránek a nebo vaše logo.

Každé logo, které by se dalo splňovat jako kvalitní, by mělo splňovat výše uvedené parametry.

 

Připravíme i potřebné tiskoviny

Našim klientům můžeme nabídnout nejen vyhotovení loga, ale také dalších tiskovin nebo reklamních bannerů. Pokud si vyberete z naší nabídky níže „Kompletní variantu“, získáte vyhotovení až tří tiskovin pro vaši společnost se slevou.

Již máte logo a hledáte grafické řešení tiskovin? Pokud máte grafické podklady pro své logo, pak je pro vás rádi vyhotovíme. Kontaktujte nás pro získání cenové nabídky.